Σελίδα 7 από 9: Τι είναι το “Συμφωνητικό για το Επίπεδο Λειτουργίας Υπηρεσίας (SLA);
Σελίδα 7 από 9
Τι είναι το “Συμφωνητικό για το Επίπεδο Λειτουργίας Υπηρεσίας (SLA);
Στο συμφωνητικό SLA περιλαμβάνονται όλες οι νομικές υποχρεώσεις του προμηθευτή της υπηρεσίας προκειμένου οι παρεχόμενες υπηρεσίες να υπόκεινται σε εγγύηση καλής λειτουργίας (δηλαδή, σε συγκεκριμένο εγγυημένο επίπεδο λειτουργίας) έναντι της συμφωνημένης αξίας συνδρομής. Ένα τυπικό συμφωνητικό SLA εγγυάται στο συνδρομητή ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες για συγκεκριμένο ποσοστό χρόνου, ότι τυχόν διακοπές ή προβλήματα στην υπηρεσία θα αποκατασταθούν εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, ότι η απόδοση του συστήματος που υποστηρίζει τη λειτουργία της υπηρεσίας θα είναι ενός συγκεκριμένου επιπέδου και ότι θα λαμβάνονται αντίγραφα ασφαλείας. Επίσης, μπορεί να περιλαμβάνει πληροφορίες για το είδος των εφαρμογών που προσφέρονται. Το Συμφωνητικό SLA συνήθως περιλαμβάνεται στη σύμβαση χρήσης που αποδέχεται ο συνδρομητής της υπηρεσίας.
Μπορείτε να καλέσετε το τμήμα υποστήριξης του ΕΠΑΦΟΥ χρησιμοποιώντας τον παρακάτω αριθμό. Εργάσιμες ήμερες και ώρες: 09:00-20:00 εκτός Σαββάτου και Κυριακής.
Οι πληροφορίες οι οποίες παρέχονται από το www.smanagemenplus.gr, δεν αποτελούν νομικές συμβουλές ή διοικητικές αποφάσεις ούτε προσομοιάζουν στην οποιαδήποτε σχέση μεταξύ δικηγόρου και πελάτη. Η πρόσβαση και η χρήση του περιεχομένου και των υπηρεσιών του www.smanagementplus.gr υπόκειται στους Όρους Χρήσης (Legal Notice) τους οποίους παρακαλείσθε να αναγνώσετε προσεκτικά πριν επισκεφθείτε και χρησιμοποιήσετε αυτόν τον ιστότοπο. Επίσης παρακαλείσθε όπως διαβάσετε τους όρους που αφορούν την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (Privacy Policy).