Το “Λογισμικό ως Υπηρεσία” (Software as a Service - SaaS) είναι το νέο μοντέλο διάθεσης και χρήσης λογισμικού που γνωρίζει ραγδαίους ρυθμούς ανάπτυξης στην Ελλάδα και διεθνώς. Με βάση το μοντέλο SaaS, ο πελάτης δεν αγοράζει το λογισμικό που χρειάζεται για τις ανάγκες του με βάση τον παραδοσιακό / συμβατικό τρόπο, δηλαδή με αγορά αδειών χρήσης. Με το μοντέλο SaaS, ο πελάτης αποκτά το δικαίωμα χρήσης του λογισμικού ετησίως, ως συνδρομητική υπηρεσία μέσω Internet. Ο ΕΠΑΦΟΣ ως προμηθευτής της συνδρομητικής υπηρεσίας διαθέτει και διαχειρίζεται τόσο το λογισμικό όσο και τον εξοπλισμό υποδομής που απαιτείται για τη λειτουργία του, ενώ η μοναδική υποχρέωση του πελάτη είναι να διαθέτει τους σταθμούς εργασίας των χρηστών και τη διασύνδεση τους με το Internet.
Τα κύρια χαρακτηριστικά του μοντέλου SaaS είναι:
Σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο διάθεσης λογισμικού, τα πλεονεκτήματα του μοντέλου SaaS είναι πολλά και ιδιαίτερα σημαντικά. Ενδεικτικά, αναφέρονται τα ακόλουθα:
Για να επιτευχθεί η χρήση του λογισμικού από τη σχολική επιτροπή, μας αποστέλλετε ένα αρχείο με όλα τα σχολεία που θα χρησιμοποιούν το λογισμικό και σας επιστρέφουμε τους κατάλληλους κωδικούς πρόσβασης για τη Σχ. Επιτροπή και τα σχολεία της. Αμέσως μετά όλοι μπορούν να χρησιμοποιούν το σύστημα ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε σημείο. Δεν απαιτείται παρά μόνο ένας υπολογιστής με σύνδεση στο Internet.
Γιατί είναι απλές, αξιόπιστες και συμφέρουν!
Ο πελάτης δεν πληρώνει για “αγορά” και εγκατάσταση λογισμικού, αλλά ένα χαμηλό τίμημα συνδρομής για τη χρήση του λογισμικού, Δεν πληρώνει για αγορά, εγκατάσταση και συντήρηση εξοπλισμού υποδομής (servers, δίκτυα κλπ.) Δεν έχει πρόσθετο κόστος για συμβάσεις συντήρησης και νέων εκδόσεων λογισμικού.
Ο πελάτης μπορεί να ξεκινήσει γρήγορα να λειτουργεί παραγωγικά, Μπορεί να χρησιμοποιεί το λογισμικό μέσω Internet από οποιοδήποτε σημείο, οποιαδήποτε χρονική στιγμή το επιθυμεί, Δεν απασχολείται με τεχνικές εργασίες (π.χ. αναβαθμίσεις νέων εκδόσεων, backup κλπ.), καθώς όλες τις αναλαμβάνει ο ΕΠΑΦΟΣ.
Η σχολική επιτροπή, αν το επιθυμεί, μπορεί να διακόψει την συνδρομητική υπηρεσία και να έχει από τον ΕΠΑΦΟ δωρεάν μια κλειδωμένη συμβατική έκδοση του λογισμικού της συνδρομής του για να μπορεί να αξιοποιήσει όλα τα δεδομένα του.
Στις συνδρομητικές υπηρεσίες λογισμικού, τα δεδομένα των πελατών είναι απολύτως ασφαλή, καθώς ο ΕΠΑΦΟΣ παρέχει ένα περιβάλλον συνολικής προστασίας με εφαρμογή πολλαπλών επιπέδων ασφαλείας. Τα κύρια επίπεδα ασφαλείας που εφαρμόζονται είναι τα ακόλουθα:
Επιπλέον αυτών, ο ΕΠΑΦΟΣ διαθέτει την Πιστοποίηση ISO / IEC 27001 – 2005 Information Security που αφορά αποκλειστικά στην εφαρμογή εσωτερικών εταιρικών κανόνων και διαδικασιών που ενισχύουν περαιτέρω το περιβάλλον ασφάλειας των δεδομένων πελατών.
Στο συμφωνητικό SLA περιλαμβάνονται όλες οι νομικές υποχρεώσεις του προμηθευτή της υπηρεσίας προκειμένου οι παρεχόμενες υπηρεσίες να υπόκεινται σε εγγύηση καλής λειτουργίας (δηλαδή, σε συγκεκριμένο εγγυημένο επίπεδο λειτουργίας) έναντι της συμφωνημένης αξίας συνδρομής. Ένα τυπικό συμφωνητικό SLA εγγυάται στο συνδρομητή ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες θα είναι διαθέσιμες για συγκεκριμένο ποσοστό χρόνου, ότι τυχόν διακοπές ή προβλήματα στην υπηρεσία θα αποκατασταθούν εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, ότι η απόδοση του συστήματος που υποστηρίζει τη λειτουργία της υπηρεσίας θα είναι ενός συγκεκριμένου επιπέδου και ότι θα λαμβάνονται αντίγραφα ασφαλείας. Επίσης, μπορεί να περιλαμβάνει πληροφορίες για το είδος των εφαρμογών που προσφέρονται. Το Συμφωνητικό SLA συνήθως περιλαμβάνεται στη σύμβαση χρήσης που αποδέχεται ο συνδρομητής της υπηρεσίας.
Σε περίπτωση διακοπής της συνεργασίας / συνδρομής, ο συνδρομητής παραλαμβάνει αρχείο με όλα τα δεδομένα της σχολικής επιτροπής και των σχολείων που παρακολουθεί. Τα καταχωρημένα δεδομένα μπορούν να μεταφερθούν σε οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή επιθυμεί ο συνδρομητής μέσω εξαγωγής των δεδομένων σε αρχεία Excel.
Μπορεί -με το ανάλογο και διαφοροποιημένο φυσικά κόστος- να λειτουργήσει την εφαρμογή στις δικές του εγκαταστάσεις, αρκεί να διαθέτει τον εξοπλισμό, τις νόμιμες άδειες του λογισμικού συστήματος και τους τεχνικούς για να το υποστηρίξει.
Μπορείτε να καλέσετε το τμήμα υποστήριξης του ΕΠΑΦΟΥ χρησιμοποιώντας τον παρακάτω αριθμό. Εργάσιμες ήμερες και ώρες: 09:00-20:00 εκτός Σαββάτου και Κυριακής.
Οι πληροφορίες οι οποίες παρέχονται από το www.smanagemenplus.gr, δεν αποτελούν νομικές συμβουλές ή διοικητικές αποφάσεις ούτε προσομοιάζουν στην οποιαδήποτε σχέση μεταξύ δικηγόρου και πελάτη. Η πρόσβαση και η χρήση του περιεχομένου και των υπηρεσιών του www.smanagementplus.gr υπόκειται στους Όρους Χρήσης (Legal Notice) τους οποίους παρακαλείσθε να αναγνώσετε προσεκτικά πριν επισκεφθείτε και χρησιμοποιήσετε αυτόν τον ιστότοπο. Επίσης παρακαλείσθε όπως διαβάσετε τους όρους που αφορούν την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (Privacy Policy).